Heroes Assemble!

Σε μια από τις πολλές… εξορμήσεις μας στο εκθεσιακό κέντρο του Los Angeles κατά την εξέλιξη της Ε3, βρεθήκαμε στο περίπτερο της Capcom. O χώρος της ιαπωνικής εταιρείας στην έκθεση ήταν μοιρασμένος και αφιερωμένος σε τρία franchises, τα πιο ισχυρά της τα τελευταία χρόνια (με την εξαίρεση του Resident Evil), με δύο εξ αυτών να φαίνεται ότι είναι ικανά να κερδίσουν το ενδιαφέρον του κοινού το επόμενο διάστημα. Ο λόγος για τα Street Fighter, Monster Hunter World και Marvel Vs Capcom Infinite. Το πρώτο ήταν στην έκθεση πιο πολύ ως «φόρος τιμής» στα 30 χρόνια της πορείας του, για το δεύτερο θα τα πούμε σε άλλο κείμενο, αφού παρακολουθήσαμε ένα άκρως ενδιαφέρον gameplay demo 30 λεπτών με πολλά και ενδιαφέροντα στοιχεία, και, τέλος, το τρίτο ήταν το πολλά υποσχόμενο Marvel Vs Capcom: Infinite.

H είσοδός μας στον «behind closed doors» χώρο του περιπτέρου της Capcom συνοδεύτηκε από μια γλαφυρή περιγραφή του τι θα έπρεπε να περιμένουμε από το νέο fighter της Capcom σε τοπικό και online επίπεδο. Το στέλεχος της Capcom που μας συνόδευσε στη βόλτα μας προσπαθούσε συνεχώς να μας ξεκαθαρίσει τη θέση που θα έχει το MvC Infinite στην αγορά όταν αυτό γίνει διαθέσιμο. «Προσπαθούμε να προσφέρουμε ένα προσβάσιμο fighting παιχνίδι, που θα μπορεί να παίξει και να απολαύσει ο κάθε παίκτης, όσο casual ή μη γνώστης της κατηγορίας και αν είναι, αλλά ταυτόχρονα κάνουμε χρήση της εμπειρίας μας από τη σειρά Street Fighter για να προσφέρουμε ένα σύστημα μάχης με βάθος και ποικιλία, που θα αφήσει ικανοποιημένο και το πιο hardcore κοινό».

Marvel vs Capcom Infinite screenshot 01

Αυτή η διττή υπόσταση του MvC Infinite φαίνεται αμέσως. Όπως συμβαίνει με το Injustice, έτσι και εδώ το παιχνίδι εστιάζει στον εύκολο εντυπωσιασμό από combos και κινήσεις που μπορούν να εκτελεστούν με σχετική απλότητα και χωρίς ο παίκτης να είναι απαραίτητα έτοιμος να κατέβει σε EVO. Η οθόνη πλημμυρίζει από εφέ και οι χαρακτήρες εκτελούν θεαματικές χορογραφίες, πατώντας ελάχιστα κουμπιά ή shortcuts, ενώ το σύστημα tag, δηλαδή της εναλλαγής των δύο χαρακτήρων που έχουμε στην κατοχή μας σε κάθε αγώνα, συμβάλει ακόμα περισσότερο σε αυτό το θεαματικό γαϊτανάκι χρωμάτων, χτυπημάτων και εντυπωσιακών εφέ.

Σε ό,τι αφορά το βάθος του συστήματος μάχης, ο υπογράφων δεν είναι σε θέση να σας μεταφέρει με ακρίβεια το αν αγγίζει τα επίπεδα SF που ισχυρίζονται οι άνθρωποι της Capcom, αλλά η είκοσι λεπτών εμπειρία μας με το sp demo και οι 1-2 δικτυακές μάχες (σε τοπικό δίκτυο που είχε στηθεί για την Ε3) έδειξαν ένα παιχνίδι «φαντεζί» μεν, που διαθέτει ωστόσο δεκάδες κινήσεις σε κάθε χαρακτήρα (η έρευνα στο move set που κάναμε, μας ζάλισε από τον αριθμό των διαθέσιμων κινήσεων). Σε κάθε περίπτωση, αυτό θα κριθεί εν καιρώ από τους πιο ειδικούς.

Marvel vs Capcom Infinite screenshot 02

Από εκεί και πέρα, το MvC Infinite ακολουθεί τη νόρμα των τελευταίων fighters (MK X, Injustice 2, Tekken 7) και κάνει χρήση ενός story mode με έντονη αφήγηση, στο οποίο ο κακός είναι ο Ultron Sigma, μια τεχνητή νοημοσύνη/ ρομπότ που αποτελείται από τον Ultron του σύμπαντος της Marvel και τον Sigma από το αντίστοιχο της Capcom. Στόχος του Ultron Sigma είναι να μολύνει όλα τα πλάσματα των δυο κόσμων με έναν «biomechanic» ιό, για να γίνει ο απόλυτος κυρίαρχος.

Αυτό, φυσικά, αποτελεί και μια απλή δικαιολογία για πραγματοποιηθεί μια από τις πλέον ιδιόμορφες συζεύξεις χαρακτήρων που έχουμε δει ποτέ σε παιχνίδι, μια σύζευξη που έχει ως αποτέλεσμα να βλέπουμε στο ίδιο ματς να συμμετέχει ο Arthur από το Ghosts ‘n’ Goblins με τον Thor ή ο Dante από το Devil May Cry με τον Captain America… Είναι παράξενο, αλλά αν ξεπεράσεις το αρχικό σοκ, βλέπεις ότι πολλοί από αυτούς τους χαρακτήρες τελικά ταιριάζουν, αλληλοσυμπληρώνονται στη μάχη (αφού οι διαφορές μεταξύ τους είναι τεράστιες) και προσφέρουν αυτό το κάτι άλλο που είχαμε βιώσει και στο πρώτο Marvel vs Capcom πολλά χρόνια πριν.

Marvel vs Capcom Infinite screenshot 03

Βέβαια, η αλήθεια είναι ότι στο demo που δοκιμάσαμε η αφήγηση του story ήταν λίγο άτσαλη και «βεβιασμένη», χωρίς την ανάπτυξη των χαρακτήρων και την προσεγμένη γραφή που είδαμε στα Injustice 2 και Tekken 7 (τα τελευταία χρόνια τα fighting παιχνίδια μάς έχουν καλομάθει σε αυτόν τον τομέα), αλλά και αυτό θα κριθεί πιο σωστά όταν δούμε το παιχνίδι στο σύνολό του.

Σε γενικές γραμμές το Marvel Vs Capcom Infinite φαίνεται ως μια ενδιαφέρουσα προσθήκη στην κατηγορία, που ενδεχομένως θα εκπληρώσει το στόχο του ως fan service δύο εντελώς διαφορετικών μεταξύ τους κόσμων. Με όμορφα γραφικά και animation, πλούσιο σύστημα μάχης, που δείχνει να οφελείται από τη χρήση του συστήματος των Infinity Gems (που χαρίζουν στον εκάστοτε χαρακτήρα διαφορετικές έξτρα δυνάμεις, όπως χειραγώγηση του χρόνου ή ισχυρότερα χτυπήματα) και ένα πλούσιο όσο και παράδοξο roster, το πόνημα της Capcom ίσως κλείσει με τον καλύτερο τρόπο μια, έτσι και αλλιώς, εξαιρετική για το fighting genre χρονιά.


 

Τσέκαρε το βίντεο

Έκθεση εικόνων

Ταυτότητα παιχνιδιού

Edition: N/AGenre: N/AΔιάθεση: CD Media
Αριθμός παικτών: 1-2Ανάπτυξη: CapcomΗμ. Έκδοσης: 19/09/2017
PEGI: N/AΕκδότης: CapcomΠλατφόρμες: PS 4, Xbox One, PC

Ήταν το 1982, όταν ο πατέρας μου, μου χάρισε έναν "κλώνο" κονσόλας Atari που ξεκίνησε το μικρόβιο. Από εκεί και πέρα τα πράγματα πήραν το δρόμο τους. Commodore 64, Amiga 500, PC, SNES, PlayStation... Το μικρόβιο έκατσε για τα καλά και παραμένει στο μυαλό μέχρι σήμερα. Σήμερα, αν και με δύο παιδιά βρίσκουμε χρόνο για κανένα καλό JRPG ή FPS, ενώ τις νύχτες ανοίγουμε και κανένα βιβλίο high fantasy ή βλέπουμε ταινίες και τηλεοπτικές σειρές. Α, και ακούμε classic rock...

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Διαθέσιμο το νέο update για το The Division
Με πολλές νέες προσθήκες σε όλες τις πλατφόρμες διάθεσης του τίτλου.
Launch trailer για το Agents of Mayhem
Μια γνωριμία με τους 12 χαρακτήρες του παιχνιδιού.
Διαθέσιμο το The Pillars of the Earth για Xbox One, PS4 και PC
Μια interactive νουβέλα από την Daedalic Entertainment.
Προσφορά PS Plus συνδρομής από τη Sony
Με την αγορά ετήσιου πακέτου.
Closed beta για το DISSIDIA FINAL FANTASY NT
Έναρξη στα τέλη του Αυγούστου.
Yλικό από το Grudge & Glory του For Honor
Trailer για τους νέους Heroes και χάρτες.
Live stream Παρασκευής 11/8: Hellblade
Ταξίδι στο μυαλό της Senua.
Hellblade: Senua's Sacrifice
“After all, there is nothing real outside our perception of reality”.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • Πανέμορφο παιχνίδι. :p:p
    https://media.eventhubs.com/images/2017/06/23-capcom-says-chun-lis-face-disgusting-marvel-vs-capcom-infinite-tt.png

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 μήνα από DeusXmachina
  • Αυτό που δεν με πολυαρέσει είναι ο...ολίγον αφελής σχεδιασμός κάποιων χαρακτήρων να το θέσω ευγενικά.
    Ας πούμε Chan Li και Dante από το DMC.
    Κατά τα άλλα ναι μπορεί να είναι καλό.
    Επίσης έχουμε και το αντίστοιχο story-demo.

Πολύ πιθανόν να είναι οι τεχνικοί περιορισμοί του συστήματος, εξ'ου και ο χαρακτηρισμός spin off. Κά...
Hey! Pikmin σε K2
ωχ, δε το περίμενα πως θα ηταν ετσι, φανταζομουν πως θα ηταν ενα κλασσικο pikmin μιας κ ειναι φανερο...
Hey! Pikmin σε K2
το περίμενα καιρό αυτό. αν και ειναι και αυτο ενα interactive movie/book, από τα πρώτα σχόλια που δι...
στον Νικο. μπορει εγω να μένω ακριβως διπλα τους αλλα αυτός έχει τις άδειες με το τσουβάλι για να πα...
Wishlisted κι επικροτώ την τιμολογιακή πολιτική τους. Τα καλά της ψηφιακής διανομής (που συζητούσαμε...
Άλεξ, θέλω κ' εγώ αυτόγραφο...
Back to basics, back to 90s , back to platforms back to the real gaming!
Αντε να έρθει ο χειμώνας/φθινόπωρο να επιστρέψω και εγώ στο Siege
Αντε μπράβο με τα Ελληνικα, επίσης τώρα στο Tekken θα ξέρουν οι Γερμανοι πότε τους δέρνει Έλληνας ...
Άλλο ένα εκπληκτικό review (όπως πάντα βέβαια) από το Νικόλα!

Το Hellblade: Senua's Sacrifice είν...