Reboot No…?

Πώς επανεκκινείς μία σειρά σαν τα Assassin's Creed; Πώς μηδενίζεις το κοντέρ, πώς επαναφέρεις στην επιφάνεια τα στοιχεία εκείνα που λειτούργησαν δομικά για τα πρώτα παιχνίδια και είχαν μετατραπεί σε σκιές στα τελευταία μέρη της μακράς ιστορίας των Δολοφόνων; Πώς ξαναζωντανεύεις τη φλόγα και το ενδιαφέρον ενός κοινού, που παρακολουθεί πλέον τη σειρά σχεδόν από συνήθεια, σα σύζυγος σε ένα γάμο όπου το αντρόγυνο έχει βυθιστεί στην καθημερινότητα για χρόνια ολόκληρα; Δεν αρνείται κανείς το ότι η ομάδα ανάπτυξης βρέθηκε μπροστά σε μία πολύ μεγάλη πρόκληση αναπτύσσοντας το πρώτο 4Κ ΑC για την τρέχουσα περίοδο. Όμως, δε μπορεί να παραβλέψει κανείς και το γεγονός ότι η Ubisoft και τα συνεργαζόμενα studio έχουν όλα (κι όταν λέμε όλα, εννοούμε όλα) τα μέσα προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις προκλήσεις.

Η παραπάνω παράγραφος είναι η εισαγωγή της κριτικής του Assassin's Creed Unity. Κι όπως έλεγε ένας σοφός, η ιστορία και η ζωή κύκλους κάνουν και επαναλαμβάνονται. Την όποια προσπάθεια «επανεκκίνησης» που έκανε το Unity την ακύρωσε το αδιάφορο Assassin's Creed Syndicate, που κανείς δε θυμάται πια. Η διαφορά με το Origins είναι ότι για πρώτη φορά υπάρχει ένα διάλειμμα, που συνειδητά επιλέχθηκε από την Ubisoft προκειμένου να ανασυνταχθεί το δυναμικό, να φρεσκαριστούν οι ιδέες, να το ζητήσει και λίγο παραπάνω ο κόσμος (που έπαιρνε το παιχνίδι από συνήθεια).

ACO screen PtolemyXIII GC 170822 930am CEST 1503334208

Μέσα στο Νοέμβριο θα γνωρίζουμε αν το διάλειμμα αυτό ήταν ευεργετικό για τη σειρά. Αυτό όμως που με σιγουριά μπορούμε να πούμε, είναι ότι η Ubisoft δεν αντιμετωπίζει το Origins όπως το Syndicate ή το Rogue ή ακόμη και το Unity (όσο σημαντικό κι αν υπήρξε για το franchise). Ρίχνει πολύ μεγαλύτερο βάρος στο νέο παιχνίδι, και έχοντας μία ιδέα και από το Far Cry που κυκλοφορεί στα κοντά, έχει στρέψει όλο το ενδιαφέρον της προς την Αρχαία Αίγυπτο, αδιαφορώντας τελείως για τους θρησκόληπτους hillbillies Αμερικάνους. Η παραγωγή είναι μεγάλη, η δουλειά που έχει επενδυθεί δε σηκώνει αμφισβήτηση, αλλά ξέρετε τι; Κανείς δεν είχε αμφιβολία για τον όγκο, το μέγεθος και τα νούμερα. Αυτό που περιμένουμε να δούμε είναι η ουσία, και αυτή, όσο φαντασμαγορικά και μεγαλειώδη κι αν φαντάζουν τα πράγματα σε ένα τετράωρο demo, βρίσκεται στο σύνολο του παιχνιδιού και στο πώς αυτό θα εξελιχθεί.

Ας ξεκινήσουμε από τα «σιγουράκια» που μπορούμε να έχουμε σε ένα preview. Διότι ούτε για την πλοκή μπορούμε να πούμε πολλά πράγματα, ούτε για το πόσο καλά θα δίνεται ή όχι η ιστορία, ούτε το πόσο ενδιαφέρον θα έχει τελικά ο μυσταγωγικός και μυστικιστικός κόσμος που υφαίνεται στο Prequel των Assassins Creed. Γιατί περί prequel πρόκειται, αφού μέσα από τις περιπέτειες του Bayek και της συντρόφου του χτίζεται η απαρχή της αδελφότητας όπως τη μάθαμε εμείς στο πρώτο Assassin's Creed.

ACO screen PyramidSlide e3 170611 330pm 1497209516

Σε ό,τι αφορά λοιπόν τα «άχαστα», ξεκινάμε λέγοντας ότι έχουμε να κάνουμε με έναν πολύ εντυπωσιακό οπτικό τομέα. Το demo πάιχτηκε σε Xbox One X, και παρότι δε μπορούμε να ξέρουμε αν η τελική έκδοση θα αντιμετωπίζει προβλήματα, εμείς έχουμε να πούμε ότι πέρα από λίγο pop up, το παιχνίδι δείχνει φανταστικό σε βαθμό που μπορεί να ειπωθεί ότι είναι ό,τι πιο εντυπωσιακό κυκλοφορεί (σίγουρα) στις κονσόλες (και ίσως και σε PC). Ίσως να βοηθά και η περίοδος που επιλέχθηκε (Αρχαία Αίγυπτος) αλλά δεν είναι μόνο οι φωτισμοί, η αρχιτεκτονική των χώρων, οι υφές και το aliasing που δεν υπάρχει καν, αλλά και οι ατέλειωτες λεπτομέρειες με τις οποίες έχουν γεμίσει τους χώρους και τις περιοχές οι δημιουργοί.

Από την άλλη, το ζωντανό περιβάλλον το οποίο ευαγγελίζονται οι τελευταίοι με τον κύκλο μέρας-νύχτας και τα αληθοφανή πλήθη (τα ξανακούσαμε αυτά) είναι λίγο μακριά από το να θεωρείται επιτεύξιμο. Σίγουρα απαιτείται μεγάλη τριβή με τον κόσμο του παιχνιδιού, αλλά μία πρώτη και σαφώς επισφαλής εντύπωση είναι ότι δεν προσφέρεται και κάτι ριζοσπαστικά διαφορετικό από αυτά που ξέραμε από τα δύο προηγούμενα AC (άξιο μνείας εδώ το Unity, που παρά τα θέματά του ήταν εντυπωσιακό στην αποτύπωση της καθημερινότητας στο επαναστατικό Παρίσι). Δε χρειάζεται όμως να αδικούμε πρόωρα τον τίτλο, καθώς οι τέσσερις κουτσουρεμένες ώρες εξαντλήθηκαν στην προσπάθεια εξοικείωσης με τους νέους μηχανισμούς, με το questing και το levelling, οπότε μέσα στο άγχος να ολοκληρωθεί και το προσφερόμενο main quest, δεν υπήρχε αρκετός χρόνος να καταγραφεί αν πράγματι ο κόσμος της Αρχαίας Αιγύπτου είναι πιο ζωντανός.

ACO screen BayekShield e3 170611 330pm 1497209507

Questing και Levelling. Το πιάσατε το υπονοούμενο. Εδώ αρχίζουμε και εισερχόμαστε στη ζώνη του Λυκόφωτος όπου το νέο Assassin's Creed θυμίζει μεγάλα, σύγχρονα παιχνίδια σε διαφορετικούς πάντα τομείς. Το Questing στο Origins είναι πιο… Witcher και από το Witcher. Ανοίγεις το χάρτη, τρομάζεις από τα θαυμαστικά και ακολουθείς το ένστικτο (και τον δείκτη προτεινόμενων lvl) κατά το δοκούν. Από το βασικό Main Quest μέχρι ήσσονος σημασίας quests, που καταλήγουν να είναι καθαρά fetch, το Assassin's Creed Origins είναι με τα όλα του (σε αυτό το κομμάτι) ένα σύγχρονο Action-RPG. Με το fetching, το looting, το leveling, το scanning με την έκτη αίσθηση για στοιχεία για επίλυση μυστηρίων κλπ. Λίγο από Witcher, λίγο από Horizon, το Origins ακολουθεί κατά γράμμα τα σύγχρονα πρότυπα ενός action – “νερωμένου” RPG.

Στο ίδιο μονοπάτι ακολουθεί και το looting, που όμως δανείζεται περισσότερα στοιχεία από το Destiny, αφού ακόμα και στα χρώματα και το setup του inventory θυμίζει την pseudo-mmo ναυαρχίδα της Activision. Οπότε κι εδώ, το σπαθάκι αντικαθίσταται με ένα καλύτερο σπαθάκι που έχει +2 bleed effect, το Axe με ένα καλύτερο που έχει άλλο χρώμα, οπότε και είναι άλλη κατηγορία εξοπλισμού κτλ. Όλος αυτός ο εξοπλισμός μπορεί να πωληθεί, να αποσυντεθεί στα εξ ων συνετέθη ή να αναβαθμιστεί on the fly ή στους σιδεράδες. Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε αν τελικά το παιχνίδι οδηγηθεί σε loot fest μονοπάτια. Αν δηλαδή παίζουμε για να βρούμε ένα καλύτερο όπλο ή γενικά καλύτερο εξοπλισμό (και δε φανταζόμαστε πώς θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο εκτός κι αν ξαφνικά έσκαγαν μύτη Αρχαιο – Αιγυπτιακά Raids!).

ACO Screen Environment Nile Fields e3 170611 330pm 1497209509

Είναι όμως εμφανής η τάση των δημιουργών να «υιοθετούν» ιδέες και δομές από τα καλύτερα και πιο επιτυχημένα παιχνίδια, ακόμα και της ίδιας της Ubisoft. Και μπορεί τα Far Cry γενικά να έχουν πέσει σε ξέρα από δημιουργικής άποψης, αλλά στο Origins έκατσε καλά η ιδέα του αετού-συμμαχητή του ήρωα που είδαμε στο Primal. Σχεδόν πανομοιότυπα λειτουργεί κι εδώ ο αετός, που εντοπίζει τους εχθρούς, σημεία ενδιαφέροντος (π.χ. θησαυρούς ακόμα και πίσω από κλειστούς τοίχους) αλλά και τους αντικειμενικούς στόχους ενός quest. H περιπλάνηση στον πολύ γεμάτο χάρτη του παιχνιδιού λειτουργεί οικεία, όπως στο Witcher. Ο Bayek ανακαλύπτει νέες περιοχές (οπότε και κερδίζει XP), ανακαταλαμβάνει εχθρικές θέσεις (κι άλλα XP), ανακαλύπτει κρυφά σημεία (οι δημιουργοί μάς υποσχέθηκαν ότι θα υπάρχουν πολλά από αυτά) και κινείται σε έναν κόσμο που βήμα δε μπορεί να κάνει χωρίς κάτι να του αποσπάσει την προσοχή. 

Είναι δίκοπο μαχαίρι η εφαρμογή τόσων δοκιμασμένων (από άλλα παιχνίδια) συνταγών σε ένα τόσο παλιό franchise. Αλλά αν θέλετε τη γνώμη μας, καλύτερα μηχανισμοί δανεισμένοι (και δοκιμασμένοι) από το Witcher, από το Destiny και τα loot based παιχνίδια παρά και πάλι 3000 εικονίδια με μπαούλα για loot (Unity, εσένα κοιτάω).

ACO event 01

Για τα quest δε μπορούμε να εκφέρουμε άποψη. Οι δημιουργοί δείχνουν ότι τους ενδιαφέρει ίσως και περισσότερο από οτιδήποτε άλλο μέσα στο παιχνίδι να παραδοθεί μία πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία (άλλωστε μιλάμε για τις απαρχές και τις καταβολές του τάγματος των Assassins) καθώς και να αποδοθεί ο μυστικισμός της εποχής μέσα από μυστηριώδεις αντιπάλους, των οποίων η φύση είναι δύσκολο να αποκρυπτογραφηθεί έτσι όπως κρύβονται πίσω από τις τελετουργικές μάσκες τους. Σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, τα κύρια quest έχουν όλα βαρύνουσα σημασία και η αλήθεια είναι ότι αυτό που μπορέσαμε και παίξαμε είχε ροή, ενδιαφέρον και καλούς διαλόγους.

Από την άλλη, ένας τόσο τεράστιος κόσμος πρέπει να είναι πολύ ιδιαίτερος για να κρατάει το ενδιαφέρον σε κάθε quest και κάθε μικροδουλειά που προκύπτει. Κι επειδή εδώ δεν έχουμε συμβόλαια για εξολόθρευση τεράτων, ισορροπούμε επικίνδυνα πάνω στη γραμμή που χωρίζει το ουσιαστικό από το fetch. Ελπίζουμε η τρικλοποδιά να έχει γίνει αντιληπτή από τους υπεύθυνους του τίτλου. Στο gameplay αυτό καθ' αυτό υπάρχουν ορισμένες πολύ ευχάριστες εκπλήξεις. Πρωτίστως, ο έλεγχος του ήρωα κινείται σε πολύ καλά επίπεδα και δεν παρατηρήθηκαν στραβοπατήματα τύπου Arno. Το σκαρφάλωμα είναι άνετο όπως και η κίνηση μέσα στο πλήθος. Το άλογο (όχι ο Roach) είναι πάντα εκεί για την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων μέχρι το επόμενο fast travel point και η κίνηση μέσα στον τεράστιο χάρτη είτε έφιππα, είτε τρέχοντας, είτε κολυμπώντας, είτε πάνω σε πιρόγα με πανί, φαντάζει φυσική και γίνεται αγόγγυστα.

ACO screen Hippodrome Race GC 170822 930am CEST 1503334204

Στη μάχη τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά από αυτά που ξέραμε από όλα τα άλλα Assassin's Creed (εξαιρούμε το Syndicate, που ούτως ή άλλως η μάχη ήταν για εξάχρονα παιδιά). Για πρώτη φόρα η μάχη σώμα με σώμα είναι... ενεργητική. Ο Bayek δεν περιμένει τον αντίπαλο προκειμένου να κάνει parry και να αντεπιτεθεί όπως μας είχαν μάθει όλα τα προηγούμενα παιχνίδια σε διάφορες εκδοχές της ίδιας φιλοσοφίας. Εδώ ο ήρωας επιτίθεται, κάνει dodge, χτυπάει από πίσω για critical damage, αποφεύγει τελείως χτυπήματα, lockάρει εύκολα και, γενικά, κινείται με τρόπο που θυμίζει μία γρήγορη προσέγγιση καλών action παιχνιδιών που παίρνουν τη μάχη πολύ στα σοβαρά. Κάθε όπλο έχει διαφορετική χορογραφία και κάθε εχθρός απαιτεί διαφορετική αντιμετώπιση (ανάλογα με το βαθμό και τα level του).

Υπάρχουν Ρωμαίοι, υπάρχουν Αιγύπτιοι, υπάρχουν και Έλληνες (οι Πτολεμαίοι-sic) που είναι έτοιμοι να εξοντώσουν τον Bayek και προσδίδουν ποικιλία στο gameplay. Για την προσοχή που έχει δοθεί στο σχεδιασμό των «κακών» και στο παρουσιαστικό τους, τα είπαμε: εξαιρετική δουλειά. Μόνο σε ένα σημείο ξανατσινάει η όλη εμπειρία...και ναι, το καταλαβάτε: A.I. Δε μπορούμε να πούμε με ασφάλεια ότι αυτή είναι η Α.Ι. του τραγικού σε αυτόν τον τομέα Syndicate, αλλά δεν είδαμε και κανένα άλμα προς τα μπρός. Στη μάχη σώμα με σώμα δεν είναι τραγική η κατάσταση, αλλά στη stealth προσέγγιση ενός φρουρίου, ενός εχθρικού τμήματος κτλ, και πάλι εκτυλίσσονται κωμικές καταστάσεις. Δεν εξάγουμε ασφαλή συμπεράσματα με τέσσερις ώρες ενασχόλησης με το παιχνίδι (και με το άγχος να καταγραφούν όσο το δυνατόν περισσότερα στοιχεία), αλλά δίνεται η εντύπωση ότι δεν έχουν αλλάξει και τόσο πολύ τα πράγματα στον τρόπο που οι εχθροί αντιλαμβάνονται τον Bayek, και αντιδρούν αντιστοίχως.

ACO screen HeavyBlade e3 170611 330pm 1497209514

Μ’αυτά και μ’ αυτά «προλογίζουμε» το δέκατο Assassins Creed. Πολλά φαίνεται να έχουν αλλάξει αλλά δε βάζουμε και το χέρι μας στη φωτιά. Δύο είναι τα μεγάλα στοιχήματα: το κατά πόσο θα μπεί στο σωστό δρόμο η σύνδεση παιχνιδιού και ιστορίας και το πώς θα λειτουργήσουν όλοι αυτοί οι δανεισμένοι και εμφανιζόμενοι για πρώτη φορά σε Asaassin's Creed παιχνίδι μηχανισμοί. Με δεδομένο ότι οι κεντρικές ιδέες των AC είχαν φτάσει σε σημείο που δεν είχαν τίποτα άλλο να δώσουν, όλα αυτά τα καινούργια στοιχεία μπορούν να λειτουργήσουν θετικά και να δώσουν ένα αξιόλογο σύνολο.

Το σίγουρο είναι ότι μετά από καιρό το frachise Assassin's Creed δέχεται τη μέγιστη δυνατή προσοχή της Ubisoft, που το είχε βάλει στον αυτόματο. Πλέον, όμως, έχουμε να κάνουμε και με μία διαφορετική Ubisoft που λειτουργεί με ομογενοποίηση των παιχνιδιών της και με την καθιέρωση unisex μηχανισμών και φιλοσοφιών (και της βγαίνει). Περιμένουμε να δούμε τι τύχη θα έχει το AC σε αυτή τη νέα εποχή.


 

Τσέκαρε το βίντεο

Έκθεση εικόνων

Ταυτότητα παιχνιδιού

Edition: N/AGenre: Action, AdventureΔιάθεση: CD Media
Αριθμός παικτών: 1Ανάπτυξη: Ubisoft MontrealΗμ. Έκδοσης: 27/10/2017
PEGI: 18Εκδότης: UbisoftΠλατφόρμες: PS 4, Xbox One, PC

O Σάββας δεν παίζει videogames από τότε που θυμάται τον εαυτό του. Δεν ξέρει πως είναι από κοντά ένα NES πόσο μάλλον ένα SNES. Παρόλα αυτά καταφέρνει και ανέχεται τον εαυτό του ως gamer και που και που, μεταξύ Heavy Metal και Χέβι Μέταλ, παίζει και κανένα παιχνίδι. Επίσης είναι ερωτευμένος με τη Liara T’soni και θα ήθελε κάποια στιγμή να μετακομίσει σε μία καλύβα κοντά στη Firelink Shrine, ένα τσιγάρο δρόμο από τις Κατακόμβες αν και δεν καπνίζει.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Οι πρώτοι Xbox τίτλοι "προσγειώνονται" στο Xbox One
Από αύριο, 24/10, διαθέσιμοι οι πρώτοι 13 τίτλοι.
Gran Turismo Sport
“Welcome to the new age”.
Ανακοινώθηκε το Full Metal Panic! Fight: Who Dares Wins
Τίτλος στρατηγικής για το PS4. 
Διαθέσιμο το Gimme 5 Bundle από την Curve Digital
Human: Fall Flat, Dear Esther κ.α. Για το Xbox One.
Συνέντευξη με τον Kazunori Yamauchi
O δημιουργός της σειράς Gran Turismo μιλά για το Gran Turismo Sport.
"Ντέρμπι" PS4 Pro και Xbox One X τα Χριστούγεννα
Ενώ το Switch "σαρώνει" στην Αμερική.
Middle-earth: Shadow of War
Πουν' το, πουν' το το δαχτυλίδι (ψάξε, ψάξε, δε θα το βρεις)!
Επανακυκλοφορία του πρώτου Mafia
Μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας GOG.
Ξεκίνησαν τα Halloween Deals στο PlayStation Store
Αρκετοί τίτλοι με έκπτωση έως και 60%.
Νέο story trailer για το Star Wars Battlefront 2
Και αναφορά για το ενδεχόμενο μεταφοράς του τίτλου στο Switch.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • μακαρι να βγει καλο γιατι με τρωει το χερι μου για Αιγυπτιακη περιπέτεια!
    τα γραφικα δειχνουν πανεμορφα, το setting υπεροχο και η μάχη χωρίς να δειχνει κατι το ιδιαιτερο, δειχνει ετη φωτος καλυτερη απο το σπασμενο παλιο συστημα που ειχε η σειρα.
    οι φόβοι μου ειναι:

    α. οτι θα εχει ακομα χειροτερο απο το κλασσικο ανελέητο backtracking της σειρας, υπερδιπλασιασμενο λογο μεγαλου χαρτη.
    β. οτι το drone/eagle θα ξεφτιληστεί λιγο κ θα το χρειαζεσαι συνεχεια (στο λαιμο μου εχει κατσει αυτο απο την αρχικη παρουσιαση, δε ξερω γιατι!)
    γ. Οτι ολο το loot κ το questing θα ειναι στα επίπεδα που μας εχει συνηθήσει η Ubisoft τοσα χρονια. Ενδιαφέρον main (κ οχι σε ολα τα παιχνιδια), μα τα side quest κανουν τα fetch του WoW να φαντάζουν Ομηρικά έπη που πάνε για νομπελ λογοτεχνιας.

    Μακάρι να πάνε όλα καλά γιατι η σειρά ήρθε επιτέλους στην εποχή που παρακαλαώ να πάει από τότε που είδα το πρωτο παιχνιδι!

    υγ: αν παει καλα, στο επομενο θα μπορούσαμε να δούμε Ελλάδα. Aν κ δυστυχως οι δημιουργοί το εβαλαν το παιχνιδι στην εποχη που η Ρωμη εχει ηδη κατακτησει την αιγυπτο (ειναι στα χρονια μετα το θανατο του Καισαρα αποτι βλεπω) οπότε δυσκολα να πανε Ελλαδα που ηταν σε παρακμη εκεινα τα χρονια.

  • Έχουμε και λέμε, σε ένα αντικολλητικό σκεύος Assassin's Creed (tm) προσθέτουμε νερό. Στη συνέχεια ισομοιράζουμε τις ποσότητες προσεκτικά. Μία δόση Breath of the Wild, μία δόση Phantom Pain, δύο δόσεις Witcher III, μισή δόση Horizon ZD, μισή δόση Destiny και 1/4 Far Cry. Απαραίτητα ξύσμα Dark Souls για εκείνο το γοητευτικό άρωμα επιφανειακής στοιβαρής μάχης. Ανακατέψτε καλά και σταθερά και ψήστε σε σταθερή θερμοκρασία για δύο χρόνια ακριβώς.
    Δυστυχώς βλέπω μία απο τα ίδια. Και όταν λέω ίδια εννοώ τη σύγχρονη τάση όλα να είναι action adventure ψευδο-rpg's. Άλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε τα ρούχα του αλλιώς. Φύγαμε απο την αναχρονιστική Assassin's Creed ομογενοποίηση και πήγαμε στη σύγχρονη που ο ένας αντιγράφει τον άλλο.
    Μακάρι να είμαι λάθος και να προκύψει το αριστούργημα που έχει τα φόντα να δώσει η σειρά. Με προσοχή στη λεπτομέρεια, ωραία quests, σοβαρή γραφή, ενδιαφέρων σενάριο και σωστούς μηχανισμούς stealth και assassinations.
    Προσωπικά είμαι απαισιόδοξος. Λίγο που το είδα δεν μου έκανε τίποτα εντύπωση.

  • Stormbringer

    κανε μας τη χαρη φιλε...αμα δεν σ'αρεσει μη το παιζεις?
    Μηπως δανειστηκαν και μερικα στοιχεια απο το FIFA 18???

  • Stormbringer

    Για το Zelda (BotW) που και αυτο εγινε πλεον open-world, fetch questing, map cleaning, crafting και farming (αντιγραφη απο αλλα παιχνιδια δλδ) δεν ειπωθηκε τπτ κακο ομως εδω μεσα γι'αυτο:D

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 2 εβδομάδες από General986
  • Stormbringer

    Δυστυχώς Νικόλα μου και για μένα μια από τα ίδια με άλλο skin... :( Ιδικά αυτό το αυτοματοποιημένο Combat System ποτέ δεν μου άρεσε και δυστυχώς και δω βλέπω πάλι μια από τα ίδια...

  • Stormbringer

    Πάντως για να είμαστε δίκαιοι Παύλο το combat system φαίνεται το πιο βελτιωμένο απ'όλα και με μεγάλη διαφορά απ'ότι ήταν πριν. Οι επιρροές απο τα Souls είναι οφθαλμοφανείς αλλά το κακό είναι ότι βγάζει μία προχειρότητα.
    Όπως και να έχει, μακάρι να βγεί παιχνιδάρα. Οι πιθανότητες όπως άψογα πόσταρε ο Χρήστος είναι στην ουσία ισομοιρασμένες. Ή θα βγεί καλό ή όχι! :)

  • Stormbringer

    Ναι ότι φαίνεται πιο βελτιωμένο από τα προηγούμενα φαίνεται αλλά δε παύει να είναι πάλι στο ίδιο στυλ.

  • Στην 5η εικόνα του άρθρου:

    Μαυροφορεμένος μουσάτος (στα δεξιά) : " Είμαι τόσο cool και badass με το μάυρο μου καπέλο και το λογότυπο του Origins στο στήθος μου.."

    Σάββας (χαλαρός, κρατώντας γκαφέ): "Δε μας @έζεις ρε Νταλάρα? Εγώ φοράω κοτζάμ αετό στο κεφάλι μου και το υπόλοιπο ζωικό βασίλειο στη μπλούζα μου."

  • Sleeper Stone

    Μη στο χαλάσω πολύ αλλά ο "μαυροφορεμένος badass μουσάτος με το μαύρο καπέλο και το λογότυπο του origins στο στήθος του" στα δεξιά είναι ο director του παιχνιδιού...

  • Sleeper Stone

    Α στο καλό. Και γω που νόμιζα οτι ήταν μια απο τις εκατομμύρια ρουβίτσες του Καζαντζίδη που ήθελε να βγει απεγνωσμένα φωτο μαζί του. Μου χάλασες την φαντασίωση.

  • Assasins creed ,μία σειρά που λάτρεψα και μίσησα..
    Ένα ετήσιο must preorder,συνήθως collectors,που πλέον στολίζει το πατάρι μου..
    Μία δίψα για κάθε ένα από τα 100 plus trailers,που με ξεμυάλιζαν...
    Για μένα η σειρά τέλειωσε παικτικά στο unity..
    Με ελάχιστο χρόνο,τεράστιο back catalog,και έπη που περιμένουν να παιχτούν ή και να ξαναπαιχτούν..
    Sorry αλλά θα προσπεράσω..Ούτε το 4Κ του scorpio,αλλά ούτε το season pass με πείθει ότι έβαλαν μυαλό..

    Υγ.1 Αντικατέστησαν το eagle view,με ζωντανό αητό...Έ και..:p:p:)
    Υγ.2 Το 4Κ έχει όντως διαφορά..Θα βλέπουμε πιο καθαρά τα pop up..;)
    Υγ.3 Λάτρεψα το watchdog αλλά στο 2 απλά απείχα...
    Ευχαριστήθηκα το farcry 3,λόγο Vaas,αλλά τα άλλα πέρασαν και δεν ακούμπησαν..
    Ubi με χάνεις σιγά σιγά..

    Υγ.4 Ακόμα και 8 να πάρει ...Από γνωστό και έγκριτο reviewer,και πάνω απόλα gamer,πιστεύω πως για μένα το ταξίδι τελείωσε..

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 2 εβδομάδες από ILIASKAR
  • Unleash the power of the Pyramid. :p Μέχρι να διαβάσω το review θα αντιλαμβάνομαι το AC Origins σαν τη γάτα του Schrödinger.

  • imortalicus

    https://pics.me.me/what-ifcats-sitinto-boxes-in-honor-of-the-schrodingers-cat-14029028.png
    https://i.pinimg.com/736x/dc/61/f4/dc61f4da62feb094a6709997a8db3c89--science-cat-science-jokes.jpg

    Must read το άρθρο του Σάββα, βουτάω τώρα, κατά 99,9% pass το παιχνίδι.

  • Απο οτι βλεπω ΑΙ τραγικη.Να περπατας μπροστα του και να μην παιρνει χαμπαρι.Δεν νομιζω πως χωραει σοβαρη βελτιωση πλεον λιγες μερες πριν την κυκλοφορια.Και γιατι ειμαι σιγουρος πως ουτε προκειται να μπουν στον κοπο να την βελτιωσουν;Α! ναι! γιατι ετσι θα μειωθει το εν δυναμη κοινο του παιχνιδιου.Ιδια UBI εδω και χρονια.Καταπληκτικα γραφικα ,μαπα πλεον gameplay.Γιατι οπως και να το κανεις κατανταει κουραστικο να σκοτωνεις τον 15053 ΑΜΕΑ εχθρο που καμωνεται τον πολεμισταρα σαν να βαρας ζαλισμενο κουνουπι.

  • auron12

    Φυσικά και πρέπει να είναι χαζοί οι εχθροί, πώς αλλιώς θα το παίξει όλος ο κόσμος...; Προβλέψιμες πια οι εταιρείες

  • με έπιασε εκεί που άρχισε να γράφει για +2 bleed damage. Με κράτησε όταν ανέφερε questing και looting και με εψησε όταν άρχισε να περιγραφεί τη μάχη. Κι από εκεί που περνούσε αδιάφορο τώρα θέλω να μάθω κι άλλα.

  • Σάββα, στο παιχνίδι υπάρχει interactive με τις κότες; Μπορείς να τις αρπάζεις και να τις πετάς, όπως πχ στο Fable;
    Ευχαριστω.

  • Mike-D

    Σίγουρα υπάρχει Interaction με τις γάτες. :)

  • Εγώ από την άλλη είμαι συγκρατημένα αισιόδοξος. Δεν μπορούμε να κρίνουμε πριν την επίσημη κυκλοφορία βέβαια, αλλά ελπίζω οτι θα έχουμε να κάνουμε με έναν τίτλο αντάξιο του ονόματος της σειράς. Μακάρι να βγω αληθινός γιατί διαφορετικά ακόμα ένα AC θα πάει στον κάλαθο των αχρήστων. (Τα Unity και Syndicate ακόμα με περιμένουν).

  • Τα έχω τελειώσει όλα μέχρι και το Black Flag, και ξεκίνησα απλώς το Unity. Τα έχω πραγματικά ευχαριστηθεί. Πρέπει όμως να παραδεχτούμε ότι έιναι πολύ δύσκολο να ανανεωθεί η σειρά, πόσο μάλλον να κάνει πραγματική επανεκίνηση, εξακολουθώντας να είναι όμως AC. Έτσι κι αλλιώς Ναίτες και Ασσασίνοι είναι μεσαιωνικές ιστορίες που δύσκολα γίνονται αληθοφανείς σε άλλες εποχές. Αν το νέο παιχνίδι δεν έχει ανταπόκριση, δε θα ήταν κακό να εγκαταλειφθεί οριστικά.

  • Παρόλο που έχει αλλάξει ριζικά σε κάποια κομμάτια από τα τελευταία, μοιάζει μια από τα ίδια μιας και παίρνει στοιχεία από αλλα παιχνίδια σχεδόν αυτούσια αλλά μακάρι να δένουν ωραία μεταξύ τους. Πέρα από το gameplay ομως θέλουμε δυνατό σενάριο τόσο στην Αρχαία Αίγυπτο που προσφέρει ίσως το ιδανικό setting για την σειρά αλλα και στο σήμερα. Στα τελευταία το σενάριο ήταν αφελές και ρηχό. Πανω απο ολα θελουμε παιχνιδι με ταυτότητα και ψυχή και αυτό φοβάμαι πιο πολύ... Αναμένουμε.

  • Έχοντας παίξει κάθε AC παιχνίδι (είμαι στα τελευταία του Syndicate) το περιμένω με ανυπομονησία άλλα δυστυχώς δεν ενθουσιάζομαι. Μετά το Unity το χάος και έχοντας δοκιμάσει το Origins πρόσφατα στη ΔΕΘ δε μπορώ να πω ότι είδα κάτι που να ξεχωρίζει. Φαίνεται όμως αρκετά δουλεμένο. Αν η ιστορία/campaign είναι δυνατά, τότε ίσως δούμε κάτι πολύ καλό. Κρατάμε μικρό καλάθι και αναμένουμε..!

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 2 εβδομάδες από JohnnysGR
  • χαιρομαι που απο gameplay and graphics παει να κανει κατιτο παιχνιδι γιατι απο ιστορια το παιχνιδι δε θα λεει τιποτα κατα τη γνωμη μου.ναι μεν ο ashraf ismail ηταν director του black flag του τελευταιου καλου ac και ειπε μια καλη ιστοριουλα αλλα το παιχνιδι ηταν η αρχη του τελουσ για το ac universe lore το οποιο παω στοιχημα ουτε οι δημιουργοι θυμουνται.τα επομενα ac δεν ειχαν καν αυτην την καλη ιστοριουλα και ο bayek μου φαινεται ειναι ο χειροτεροσ και πιο βαρετος protagonist ever σε ΑC.

Τελευταία Σχόλια

Αλλο ένα gamergate κουβέντα να γίνεται .
Ωραίο σχόλιο έχω πεθάνει
ναι, ειναι πραγματικα αξια χειροκροτήματος οτι το backwards compatibility δουλεύει ΚΑΙ με δισκάκι. μ...
βγαζω το καπελο στη microsoft. εχεις το παιχνιδι ηδη ψηφιακα ή ακομα και τη ΦΥΣΙΚΗ το τονιζω ΦΥΣΙΚΗ ...
Τζηζαζ, sleeper stone, μόλις μου κατεστρεψες το porn hub.
Μπράβο για πολλοστή φορά!
Τα συγχαρητήρια μου για μια άψογη και πληρεστατη ανάλυση. Προσωπικά, ως ρομαντικός, δηλώνω ενθουσιασ...
ομολογώ πως δεν είχα ιδέα πως θα έβγαινε νέα σειρα. καλα που το θυμήθηκαν μετά από τόσα χρόνια;
ήτ...
Γενικά είμαι πολύ προσεκτικός σε τέτοιες περιπτώσεις γιατι είναι απειρες φορές που έχουν καταστραφεί...
Εχουμε και λεμε, πρωτη αγορα ninja gaiden γιατι ειμαστε μαζωχες και μετα το Kotor